Uczniowie przystępowali do konkursu prezentując jeden utwór w języku angielskim, mogli występować indywidualnie lub w grupach (maksymalnie cztery osoby). Czas prezentacji utworu nie mógł przekroczyć 5 minut. Uczestnicy śpiewali a-capella, z towarzyszeniem instrumentu lub podkładem muzycznym bez tekstu. Jury dokonywało oceny według następujących kryteriów: ogólny wyraz artystyczny, pomysłowość przedstawienia piosenki (ubiór, aranżacja, rekwizyty) oraz poprawność rozmowy. Fundatorem nagród dla uczniów była Gnieźnieńska Szkoła Wyższa Milenium, organizator imprezy dla najmłodszych.
W ten sposób edukacja muzyczna została połączona ze znajomością języków obcych. Język angielski jest współcześnie niezbędny w prawidłowym komunikowaniu się z osobami na całym świecie. Dlatego tym ważniejsze jest to, aby edukacja językowa dzieci rozpoczynała się jak najwcześniej. Z pewnością przyda się ona w kolejnych latach ich życia. Nawet jeżeli nie będą musieli wyjeżdżać za granicę.
Instahistorie z VIKI GABOR
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?