- Decyzja o wprowadzeniu początkowo ograniczenia godzin pracy, a ostatecznie zamknięcia kasy w Biurze Obsługi Klienta w Tczewie podyktowana była malejącym zainteresowaniem klientów bezpośrednim dokonywaniem opłat za dostarczanie paliwa gazowego w kasie - mówi Izabela Dyguła, rzecznik PGNiG Pomorskiego Oddziału Obrotu Gazem w Gdańsku. - Od dłuższego czasu odnotowywaliśmy spadek liczby osób w ten sposób regulujących opłaty.
Klienci narzekają, że nie było wcześniejszej informacji o zmianie godziny urzędowania. - Chciałam zapłacić za gaz, a tu kartka, że nieczynne - mówi zasmucona starsza pani. - Przecież można było uprzedzić ludzi choćby na blankietach z opłatą.
- Obecnie, zgodnie z oczekiwaniami klientów, idziemy z duchem czasu i dążymy do takiej obsługi, która nie wymaga osobistego kontaktu z klientem - wyjaśnia Izabela Dyguła. - Szanując jego czas, oferujemy korzystanie z nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Docelowo pragniemy większość spraw związanych z obsługą klientów załatwiać bez ich osobistego zaangażowania.
Do takich nowoczesnych narzędzi należy e-BOK - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, gdzie można monitorować swoje płatności za gaz, prowadzić bieżącą kontrolę salda rachunku i szczegółowo przeanalizować historię zużycia gazu.
Zmiany nie podobają się przede wszystkim starszym osobom, które nie mają pojęcia, jak takie sprawy załatwiać. - W końcu będziemy musieli znowu płacić za przekazy - mówi nasza Czytelniczka.
Kasa w Biurze Obsługi Klienta pracować będzie w poniedziałki w godz. 7-10, 10.20-16 oraz w czwartki w godz. 7-10, 10.20-14.30 jedynie do 31 sierpnia.
Niektórym mieszkańcom nie podoba się też to, że teraz rachunki przychodzą raz na cztery miesiące. - Taki rachunek to połowa emerytury - narzeka starsza pani.
- W przyszłości, po wprowadzeniu nowego sposobu rozliczania, klient otrzyma jednorazowo trzy faktury za gaz, z terminami płatności rozłożonymi równomiernie co cztery miesiące w ciągu roku - wyjaśnia rzecznik. - Na razie pozostaje jedynie zaliczkowa wpłata na konto, rozliczana przy wystawianiu kolejnej faktury.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?