Bricomarche w Gnieźnie wprowadziło boksy do bezkontaktowego odbioru zamówień

Paweł Brzeźniak
Paweł Brzeźniak
Bricomarche w Gnieźnie wprowadziło boksy do bezkontaktowego odbioru zamówień
Bricomarche w Gnieźnie wprowadziło boksy do bezkontaktowego odbioru zamówień Bricomarche
Bricomarché w Gnieźnie wprowadziło Bricomaty, czyli specjalne boksy, w których można odebrać zamówione wcześniej produkty. Jest to innowacyjne i autorskie rozwiązanie sieci Bricomarché. Udogodnienie umożliwia mieszkańcom Gniezna i okolic bezpieczny oraz bezkontaktowy odbiór towarów.

Cała sieć Bricomarché rozwija oferowane usługi z zakresu e-commerce, w efekcie czego klienci mają możliwość złożenia zamówienia online i wyboru jednej z kilku form odbioru, w tym dostawy za pośrednictwem Bricomatów. Od 1 kwietnia rozwiązanie jest dostępne także dla mieszkańców Gniezna i okolic.

Bricomaty to boksy, które znajdują się przed supermarketem Bricomarché w specjalnie oznaczonej strefie. Odbiór zamówienia w urządzeniu jest darmowy i prosty - klient wprowadza na ekranie maszyny podany podczas dokonywania zakupów numer telefonu oraz kod dostępu, który otrzymał w treści SMS-a.

- Odpowiadanie na bieżące potrzeby mieszkańców Gniezna i okolic jest naszym priorytetem. Zwłaszcza teraz, w trakcie pandemii, chcemy zapewnić klientom najwyższy komfort i bezpieczeństwo robienia zakupów, stąd zamontowanie przy naszym supermarkecie Bricomatu

- mówi Olga Ignaszewska, właścicielka sklepu Bricomarché w Gnieźnie i dodaje

- Maszyna umożliwia klientom odbiór towarów w dogodnym terminie, również poza godzinami otwarcia sklepu w systemie 24/7. Co więcej, w Bricomacie można odebrać także towary o dużych gabarytach, takie jak np. płyty OSB czy drzwi, co jest unikatowe w tego typu rozwiązaniach.

Bricomarché w Gnieźnie jest prowadzone przez polską przedsiębiorczynię, która odprowadza lokalnie podatki. Innymi korzyściami dla mieszkańców miasta i okolicy są akcje społeczne organizowane przez właścicielkę supermarketu oraz sieć Bricomarché. W asortymencie sklepu w Gnieźnie są produkty z czterech działów: ogród, dekoracja, majsterkowanie oraz artykuły budowlane. Łącznie jest to ponad 30 tys. artykułów, w tym również produkty dostarczane przez lokalnych dostawców.

Marka Bricomarché zaczęła wprowadzać Bricomaty w 2019 roku. Obecne maszyny zostały uruchomione przy około 50 sklepach sieci, a w planach są kolejne lokalizacje w całej Polsce.

Po co nam Polski Ład?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie