Promocję rodzimego święta zakochanych Muzeum rozpoczęło dzisiaj, rozdając ulotki. "Antywalentynkowa" akcja nie krytykowała jednak przypadającego 14 lutego święta, ale pokazanie alternatywy.
- Niekoniecznie chodzi o krytykę, ale o zwrócenie uwagi na fakt, że Walentynki są świętem, które pojawiło się u nas w latach 90-tych, nie jest takie bardzo nasze, jest nastawione bardziej na komercję. My chcemy zwrócić uwagę na coś innego - wyjaśnia Mariola Olejniczak, kierownik działu edukacji Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy.
Noc Kupały - lub, jak kto woli Świętojanki - przypada z 21 na 22 czerwca i MPP przygotowuje, jak co roku, imprezę z nią związaną. Rozpocznie się ona w sobotę, czyli 22 czerwca, a za kończy w nocy.
- Ta akcja promocyjna ma na celu przypomnienie i przybliżenie tego święta. Nie będę zdradzała, co się będzie działo, bo właśnie taki jest zamiar. Od dzisiaj zaczynamy przypominać, mówić o tym. Ulotki, które rozdajemy i zostawiamy w miejscach, gdzie młodzi się pojawiają, mają przypominać, tam jest adres strony muzeum i naszego fanpage'a, gdzie nowe informacje będą się pojawiać - zachęca Mariola Ojeniczak.
Przeczytaj też: Walentynki według MOK-u. Happening na deptaku.
echodnia Drugi dzień na planie Ojca Mateusza
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?