Fundusze Europejskie. Urząd przy ulicy Jana Pawła II pozyskał unijne środki na rozwój technologiczny

Paweł Brzeźniak
Dzięki pozyskanym środkom, Starostwo uczyni krok w stronę nowoczesności
Dzięki pozyskanym środkom, Starostwo uczyni krok w stronę nowoczesności Dawid Stube/fotostube
Udostępnij:
Fundusze Europejskie. Starostwo Powiatowe w Gnieźnie pozyskało ponad 2 mln zł na wdrożenie zaawansowanych e-usług dla klientów starostwa oraz jednostek podległych.

Fundusze Europejskie

Pozyskane środki pochodzą z zasobów UE i będą wykorzystane na poprawę jakości i efektywności świadczenia usług oraz poprawę procesów administracyjnych w starostwie. Dzięki temu projektowi, z pewnością praca urzędników z ul. Jana Pawła II znacznie przyspieszy. Dotyczy to m.in. Wydziały]u Komunikacji, z którego najliczniej korzystają mieszkańcy naszego powiatu.

- To bardzo ważny projekt dla nas, ponieważ będzie on usprawniał pracę Starostwa i jednostek nam podległych. Przede wszystkim umożliwi nam lepszy kontakt z klientami Starostwa, którzy będą załatwiali swoje sprawy. Nie wychodząc z domu, będą mogli to załatwiać za pomocą internetu. Jesteśmy bardzo dumni z tego projektu, ponieważ wkraczamy w pewną nowoczesność i kontakt z klientem Starostwa, który jest oczekiwany - przyznaje starosta Beata Tarczyńska. - To kolejny projekt, który dzięki procedurze odwoławczej, udało się nam utrzymać i jest to wielki wysiłek osób, które z wielką determinacją walczyły o pieniądze na cały ten proces cyfryzacji, który planujemy wykonać. Te 2,3 mln złotych to kwota, o której marzyliśmy od lat, bo to bariera finansowa była przeszkodą, aby ten proces cyfryzacji przeprowadzić. Cały projekt jest nastawiony na podniesienie satysfakcji klienta z obsługi i będzie też wielkim usprawnieniem dla urzędników - dodaje Maria Suplicka, etatowy członek Zarządu Powiatu Gnieźnieńskiego.

Nie wychodząc z domu, klienci starostwa będą mogli załatwić swoje sprawy - Beata Tarczyńska, starosta powiatu gnieźnieńskiego

Koordynatorem projektu jest Adrian Kierzkowski, kierownik zespołu ds. obsługi informatycznej: - Przystąpienie do projektu jest kontynuacją projektu podjętego wcześniej, którego głównym punktem było wybudowanie sieci światłowodowej pomiędzy Starostwem a jednostkami organizacyjnymi i obecnie pozwala ona na transmisję danych pomiędzy tymi jednostkami i służy dostarczaniu internetu. Posiadając taką infrastrukturę techniczną pomyśleliśmy o jej dalszym wykorzystaniu - mówi urzędnik.

W ramach projektu powstanie także 26 interaktywnych formularzy dla mieszkańców i przedsiębiorców z zakresu transportu i zadań realizowanych przez Wydział Komunikacji: - Odwiedza nas największa liczba mieszkańców ze wszystkich wydziałów Starostwa i na przestrzeni ostatnich lat udało się na przestrzeni lat stworzyć wraz z całym zespołem Wydziału Komunikacji dobrze funkcjonujący system obsługi klienta - twierdzi Małgorzata Pietrzak-Sikorska, dyrektor Wydziału Komunikacji i Transportu.

Zakupy róbmy racjonalnie a nie emocjonalnie KOMENTARZ

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie