Gniezno: do 31 października trwa nabór na wystawców Jarmarku Bożonarodzeniowego
Gnieźnieńskie Jarmarki Bożonarodzeniowe, których organizację zainicjował w grudniu 2014 r. Prezydent Miasta, z roku na rok zyskują coraz większą popularność, i już na stałe wpisały się w zimowy kalendarz wydarzeń w Pierwszej Stolicy Polski.
Od 5 do 9 grudnia, na gnieźnieńskim Rynku ponownie zainstalowane zostaną domki handlowe oraz scena, na której prezentowany będzie program świątecznych atrakcji. Urząd Miejski serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych handlem podczas imprezy do kontaktu i rezerwacji powierzchni handlowej.
Wzorem ubiegłego roku, planowana jest również strefa mobilnych punktów gastronomicznych, czyli tzw. food-trucków. Właściciele takich pojazdów zainteresowani zaprezentowaniem swojej oferty gastronomicznej również mogą zgłaszać chęć udziału w wydarzeniu.
Z uwagi na specyfikę imprezy, w pierwszej kolejności rozpatrywane i akceptowane będą zgłoszenia tych handlowców, którzy zadeklarują asortyment kojarzony ze świętami Bożego Narodzenia (bombki, ozdoby i potrawy świąteczne, towary nadające się na prezenty).
Impreza potrwa 5 dni – od środy do niedzieli. Rezerwacji terminu handlu podczas Jarmarku można dokonywać na wybrany dzień lub dni, aczkolwiek priorytetowo będą traktowani wystawcy rezerwujący stoisko na cały czas trwania Jarmarku. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 31 październik.
Korzystanie z udostępnionej wystawcom infrastruktury będzie możliwe po uiszczeniu opłaty, która dla przedsiębiorców prywatnych, za najem 1 domku drewnianego wynosi 120,00 zł brutto (w tym energia elektryczna) za każdy dzień Jarmarku. Dla warsztatów terapii zajęciowych, świetlic socjoterapeutycznych, stowarzyszeń lokalnych wytwórców oraz innych organizacji prowadzących zajęcia z dziećmi i osobami dorosłymi, nie będących przedsiębiorstwami prywatnymi – opłata dzienna wynosi 50,00 zł brutto.
W przypadku zajęcia dodatkowej powierzchni na płycie Rynku celem ekspozycji towarów lub ustawienia innych atrakcji dla odwiedzających imprezę – opłata wynosi 3,00 zł netto za każdy 1m² dziennie. Ekspozycje towarów w domku wystawienniczym oraz poza nim muszą być przygotowane i utrzymywane w estetycznej formie. Zabronione jest ustawianie prowizorycznych łóżek polowych, stołów typu krzyżak, kartonów i tym podobnych.
Zainteresowani wystawcy proszeni są o wypełnienie Formularza Zgłoszeniowego, który wraz z Oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych należy złożyć osobiście lub przesłać listownie na adres Urzędu Miejskiego w
Gnieźnie.
Pytania w sprawie organizacji imprezy można kierować mailowo lub telefonicznie na adres: [email protected], tel. 61 426 04 47 (pon-pt, w godz. 8.00-15.00). Urząd Miejski w Gnieźnie – Wydział Rozwoju Miasta, Gospodarki i Obsługi Inwestora ul. Lecha 6, 62 200 Gniezno.
Źródło: UM Gniezno
Jak postępować, aby chronić się przed bólami pleców
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?