Celem obu przedsięwzięć jest wzmocnienie więzi emocjonalnych łączących Pierwszą Stolicę i jej mieszkańców. Wspólną ideą planowanych działań jest założenie, iż:
- Gniezno jest miejscem, które „da się lubić”
- Jest w Gnieźnie grupa osób, które nie wstydzą się tego przyznać
- Nie jest prawdą, iż w Gnieźnie „nic się nie dzieje” – wręcz przeciwnie, odbywa się tu bardzo dużo wydarzeń kulturalnych i sportowych.
Trochę z przekory i przeświadczenia, iż negatywnym, utartym sloganom trzeba się przeciwstawiać, a trochę z wiary, iż afirmacja potrafi zmienić świat i rzeczywistość, zapraszamy mieszkańców Miasta Królów do wzięcia udziału w szeregu wydarzeń, happeningów i inicjatyw, które na przestrzeni kilku najbliższych miesięcy będą w Gnieźnie realizowane. Należą do nich:
- "Twoje ulubione miejsce w Gnieźnie" – zakończony już konkurs na portalu FB i Instagram, w którym każdy mógł uwiecznić swoje ukochane miejsce w Pierwszej Stolicy i wygrać nagrodę.
- „Gniezno Lubię To Miasto!”, czyli trwająca wciąż akcja Pierwszej Stolicy mająca na celu pokazanie, że nasze miasto jest godne polubienia! W jej ramach znani i nieznani pozują do zdjęć z naszym nowym, facebookowym logo: "Gniezno, Lubię To Miasto”. Zdjęcia dostępne na profilu Królewskiego Gniezna na FB.
- „Podróżuj z Gnieznem” - w ramach tej akcji gnieźnianie wyjeżdżający na wakacje będą mogli otrzymać specjalną nalepkę. Jeśli zrobią zdjęcie, na którym znalazło się miejsce ich wypoczynku oraz nalepka z widocznym logo, będą mogli zgłosić je do konkursu z nagrodami.
- „Modne Gniezno” – akcja mająca na celu zaproszenie młodych ludzi do zabawy kolorami. Ubrani w odzież w kolorach czarnym, czerwonym, żółtym i białym w wyznaczonym miejscu będą mogli przyjść i zrobić sobie zdjęcie z logotypem promującym akcję.
Akcja promocyjna „Gniezno Lubię to Miasto!” powstała by zachęcić mieszkańców i turystów do odkrywania uroków Pierwszej Stolicy Polski. Projekt ma na celu odświeżenie wizerunku miasta Gniezna w Internecie. W ramach współpracy przygotowany został spójny system identyfikacji marki Gniezno, a także szereg działań promocyjnych. Akcja realizowana jest głównie poprzez media społeczne jak: Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, gdzie na bieżąco podawane są szczegóły akcji.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?