Głównym jego założeniem jest promocja Gniezna – jako miejsca przeprowadzenia pierwszych pięciu koronacji królów Polski: Bolesława Chrobrego, Mieszka II, Bolesława II Szczodrego, Przemysława II oraz Wacława II i nierozerwalnie związanego z ideą początków państwa polskiego i władzy królewskiej. Mottem tak zdefiniowanego nowego produktu turystycznego jest hasło „Gniezno – Miasto Królów”. Na potrzeby projektu zostanie także uruchomiona specjalna strona internetowa: www.KrolewskieGniezno.eu.
W ramach całego działania ruszyła już kampania zewnętrzna (billboardowa) przeprowadzona w czterech dużych polskich miastach: Warszawa, Kraków, Gdańsk, Wrocław oraz akcja internetowa na www.wp.pl i www.interia.pl. Już wkrótce inauguracja akcji prasowej, między innymi w Gazecie Wyborczej. Przygotowany zostanie również specjalny film promocyjny „Gniezno – Miasto Królów”.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?