Programy oszczędnościowe w marketach. Co proponują Biedronka, Lidl, Carrefour i Kaufland? Tak można oszczędzać
Klienci robiący zakupy w marketach Kaufland w sierpniu i na początku września mogli liczyć na zdobycie punktów PAYBACK w ramach wyzwania kupon WOW!, którego tematem przewodnim były marki własne sieci. By brać udział w akcji promocyjnej, trzeba było być zarejestrowanym użytkownikiem karty PAYBACK oraz posiadać zainstalowaną aplikację.
Kupując artykuły objęte akcją i każdorazowo skanując kartę cyfrową w aplikacji w smartfonie - klient otrzymywał kupony do aktywacji przed zakupem.
Od września do listopada przeszkoleni pracownicy firmy Kaufland poprowadzą cykl zajęć edukacyjnych dla dzieci z wrocławskich szkół podstawowych, uczęszczających do klas 1–3. Tematem tegorocznych warsztatów jest zapobieganie marnowaniu żywności. To już druga edycja akcji „EKO od dziecka”, której celem jest kształtowanie proekologicznych postaw wśród najmłodszych. Akcja została zapoczątkowana w 2019 roku.
Ostatnio także Kaufland wprowadził woreczki wielokrotnego użytku na pieczywo wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu. Można je prać i wielokrotnie wykorzystywać. Woreczki nadają się także do recyklingu. Koszt pojedynczego woreczka wynosi 7,99 zł. Wprowadzenie nowego produktu ma pozwolić nie tylko zredukować zużycie papierowych oraz plastikowych toreb przeznaczonych do pakowania wyrobów piekarniczych, ale i zaoszczędzić dodatkowe pieniądze.