Ruszył Ranking Najcenniejszych Marek Wielkopolski 2012

Tomasz Dworek (fresh.com.pl)Zaktualizowano 
Rada Wpierania Przedsiębiorczości Wielkopolskiego Klubu Kapitału wraz z Grupą Fresh, DGA i Instytutem Badawczym PBS podjęła inicjatywę stworzenia rankingu 100 najcenniejszych marek Wielkopolski.

Celem projektu jest stworzenie wiarygodnego Rankingu Wartości Marek rdzennie wielkopolskich. Publiczny nabór do rankingu rozpoczął się 1 czerwca i zakończy się 31 sierpnia 2012 roku. Ze względu na proces wyceny oraz konieczność zrealizowania badań rozstrzygnięcie i ogłoszenie wyników nastąpi w listopadzie 2012 roku.

Przyjmowane będą wyłącznie zgłoszenia marek utworzonych w Wielkopolsce i będących własnością firm mających główną siedzibę na terenie Wielkopolski. Marka musi istnieć na rynku co najmniej od 5 lat i w ciągu ostatnich trzech lat generować roczny przychód nie mniejszy niż 3 mln zł. W rankingu nie mogą uczestniczyć marki będące spółkami z udziałem Skarbu Państwa, Władz Samorządowych, równocześnie posiadające monopol na rynku wielkopolskim.

Nagrody przyznane zostaną w dwóch kategoriach – w podziale na marki B2B oraz B2C. Dodatkowo przyznana zostanie trzecia nagroda – dla Najbardziej Rozpoznawalnej Marki Wielkopolski wg Internautów. Laureat wybrany zostanie w głosowaniu przeprowadzonym poprzez portal Facebook. Akcja rusza we wrześniu na oficjalnym fan page wydarzenia (https://www.facebook.com/RankingMarekWielkopolski) wraz z ogłoszeniem listy 200 zakwalifikowanych do badania marek.

„Dlaczego warto uczestniczyć w rankingu? Po pierwsze, zakwalifikowana do badania firma otrzyma wycenę wartości własnej marki. Po drugie, udział w rankingu wiąże się z zaangażowaniem w rozwój regionu. Każda z marek niewielkim wysiłkiem przyczynia się do wzrostu atrakcyjności Wielkopolski. Po trzecie, trzy wyróżnione marki w kategorii B2B oraz B2C otrzymają nieodpłatną obsługę w obszarze promocji pozycji w rankingu w mediach przez agencję Fresh Public Relations w okresie 2 miesięcy po zakończeniu konkursu” – komentuje Adam Michańków, Prezes Grupy Fresh, Opiekun Merytoryczny Rankingu Wartości Marek Wielkopolski.

Udział w I edycji Rankingu jest całkowicie bezpłatny dzięki społecznemu zaangażowaniu Partnerów i Patronów wydarzenia. Zapraszamy do nadsyłania zgłoszeń. Informacje na www.RankingMarekWielkopolski.pl

Partnerzy merytoryczni

Grupa Fresh specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu markami łącząc funkcje doradcze z kompetencjami kreatywnymi. W roku 2012 jeden z projektów brandingowych zrealizowany przez Grupę Fresh został wyróżniony jako jeden ze 100 najlepszych na świecie w prestiżowym REBRAND 100 GLOBAL AWARD. Zobacz www.grupafresh.com

DGA to doradczo - inwestycyjna Grupa Kapitałowa obecna na rynku od 22 lat. Jest też jedną z najbardziej prestiżowych i rozpoznawalnych marek wielkopolskich. W ramach projektów doradczych eksperci DGA zajmują się m.in. wyceną finansową marek.

polecane: Porozumienie PKO Banku Polskiego z PFRON to nowe miejsca pracy

Wideo

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3