Celem projektu jest stworzenie wiarygodnego Rankingu Wartości Marek rdzennie wielkopolskich. Publiczny nabór do rankingu rozpoczął się 1 czerwca i zakończy się 31 sierpnia 2012 roku. Ze względu na proces wyceny oraz konieczność zrealizowania badań rozstrzygnięcie i ogłoszenie wyników nastąpi w listopadzie 2012 roku.
Przyjmowane będą wyłącznie zgłoszenia marek utworzonych w Wielkopolsce i będących własnością firm mających główną siedzibę na terenie Wielkopolski. Marka musi istnieć na rynku co najmniej od 5 lat i w ciągu ostatnich trzech lat generować roczny przychód nie mniejszy niż 3 mln zł. W rankingu nie mogą uczestniczyć marki będące spółkami z udziałem Skarbu Państwa, Władz Samorządowych, równocześnie posiadające monopol na rynku wielkopolskim.
Nagrody przyznane zostaną w dwóch kategoriach – w podziale na marki B2B oraz B2C. Dodatkowo przyznana zostanie trzecia nagroda – dla Najbardziej Rozpoznawalnej Marki Wielkopolski wg Internautów. Laureat wybrany zostanie w głosowaniu przeprowadzonym poprzez portal Facebook. Akcja rusza we wrześniu na oficjalnym fan page wydarzenia (https://www.facebook.com/RankingMarekWielkopolski) wraz z ogłoszeniem listy 200 zakwalifikowanych do badania marek.
„Dlaczego warto uczestniczyć w rankingu? Po pierwsze, zakwalifikowana do badania firma otrzyma wycenę wartości własnej marki. Po drugie, udział w rankingu wiąże się z zaangażowaniem w rozwój regionu. Każda z marek niewielkim wysiłkiem przyczynia się do wzrostu atrakcyjności Wielkopolski. Po trzecie, trzy wyróżnione marki w kategorii B2B oraz B2C otrzymają nieodpłatną obsługę w obszarze promocji pozycji w rankingu w mediach przez agencję Fresh Public Relations w okresie 2 miesięcy po zakończeniu konkursu” – komentuje Adam Michańków, Prezes Grupy Fresh, Opiekun Merytoryczny Rankingu Wartości Marek Wielkopolski.
Udział w I edycji Rankingu jest całkowicie bezpłatny dzięki społecznemu zaangażowaniu Partnerów i Patronów wydarzenia. Zapraszamy do nadsyłania zgłoszeń. Informacje na www.RankingMarekWielkopolski.pl
Partnerzy merytoryczni
Grupa Fresh specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu markami łącząc funkcje doradcze z kompetencjami kreatywnymi. W roku 2012 jeden z projektów brandingowych zrealizowany przez Grupę Fresh został wyróżniony jako jeden ze 100 najlepszych na świecie w prestiżowym REBRAND 100 GLOBAL AWARD. Zobacz www.grupafresh.com
DGA to doradczo - inwestycyjna Grupa Kapitałowa obecna na rynku od 22 lat. Jest też jedną z najbardziej prestiżowych i rozpoznawalnych marek wielkopolskich. W ramach projektów doradczych eksperci DGA zajmują się m.in. wyceną finansową marek.
Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?