Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Królewskie Gniezno w sercu Wielkopolski jednym z najlepszych projektów

IB
Realizowany przez miasto projekt "Królewskie Gniezno w sercu Wielkopolski" znalazł się wśród 18 projektów spośród 273 zgłoszonych w konkursie "Polska pięknieje".

Unijny projekt miasta Gniezna jest jednym z dwóch nominowanych w kategorii "produkt promocyjny". Konkurs ma siedem kategorii. Laureaci nie tylko otrzymają statuetki, ale zostaną zaproszony do udziału w ogólnopolskiej kampanii promocyjnej „Polska Pięknieje”. Dodatkowo wybrać swoim zdaniem najlepszy projekt mogą także internauci, głosując na stronie www.polskapieknieje.gov.pl.

O projekcie:

Projekt „Królewskie Gniezno w sercu Wielkopolski” był realizowany w latach 2011-2012 w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013. Jego ideą była promocja Gniezna jako miejsca koronacji pierwszych pięciu władców Polski – Miasta Królów nierozerwalnie związanego z ideą początków państwa polskiego i władzy królewskiej. W ramach projektu zrealizowano 11 wydarzeń: Koronacja Królewska, Królewski Festiwal Artystyczny, Turniej Żużlowy o Koronę Bolesława Chrobrego, wystawy w Muzeum Początków Państwa Polskiego: „Polska. Pierwsze wieki istnienia” oraz „Gniezno – Miasto Koronacji”, Międzynarodowa Konferencja Naukowa w Instytucie Kultury Europejskiej UAM „Gnieźnieńskie koronacje królewskie i ich środkowoeuropejskie konteksty", a także Ogólnopolski Sejmik Przewodnicki i konkurs fotograficzny „Królewskie Gniezno w sercu Wielkopolski” oraz 1 ogólnopolską kampanię promocyjną w największych miastach naszego kraju. Aby otrzymać Nominację, projekt przeszedł przez kilkustopniowy proces weryfikacji. O ostatecznej kwalifikacji do Nagrody zadecydowała Kapituła złożona z przedstawicieli ogólnopolskich mediów, Polskiej Organizacji Turystycznej, laureatów z poprzednich edycji oraz Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, którzy wzięli przede wszystkim pod uwagę: wpływ projektu na atrakcyjność turystyczną i kulturalną miasta i regionu, innowacyjność zastosowanych instrumentów promocyjnych oraz umiejętne wykorzystanie walorów i dziedzictwa kulturowego danego obszaru. Istotne było również wskazanie konkretnych działań kontynuujących cele projektu po jego zakończeniu.
(Za: www.gniezno.eu)

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gniezno.naszemiasto.pl Nasze Miasto