Przy udziale Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu oraz środków pochodzących z Budżetu Miasta Gniezna i Powiatu, istnieje możliwość sfinansowania realizacji przedsięwzięcia: „Likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie powiatu gnieźnieńskiego”.
Wnioskodawcami mogą być:
a) właściciele lub współwłaściciele nieruchomości,
b) użytkownicy wieczyści lub współużytkownicy wieczyści nieruchomości,
c) jednostki samorządu terytorialnego w szczególności na likwidację „dzikich” wysypisk śmieci zawierających azbest na ich terenie, przy likwidacji azbestu z nieruchomości będących w ich władaniu itp.,
d) gminne jednostki użyteczności publicznej z przeznaczeniem na likwidację wyrobów budowlanych zawierających azbest, na likwidację „dzikich wysypisk śmieci zawierających azbest, przy likwidacji azbestu z nieruchomości będących w ich władaniu itp.”,
e) osoby prawne będące właścicielami lub współwłaścicielami nieruchomości,
f) osoby będące we władaniu obiektów spółdzielni, a także wspólnot mieszkaniowych,
g) użytkownicy ogródków działkowych.
Jak mogę pozbyć się uciążliwego azbestu?
W tym roku wnioski o dofinansowanie likwidacji wyrobów zawierających azbest można zgłaszać do dnia 30 września 2011 roku. Wnioski są dostępne na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Gnieźnie, Biurze Obsługi Interesanta (parter) oraz w Referacie Ochrony Środowiska (pokój 47) w Urzędzie Miejskim w Gnieźnie.
Wniosek o dofinansowanie (2 egz.), informacje oraz kserokopię aktu własności należy przesłać lub dostarczyć na adres Urzędu Miejskiego w Gnieźnie, ul. Lecha 6 w Biurze Obsługi Interesanta.
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?