W ramach projektu - jak czytamy w komunikacie - realizowane będą działania ukierunkowane na indywidualizację procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w kontekście wdrażania nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego. - Celem głównym projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III SP. Ponadto projekt zakłada zapewnienie dzieciom z I etapu edukacyjnego oferty edukacyjno-wychowawczej i profilaktycznej zgodnej z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi.
- W obydwu szkołach realizowane będą zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, zajęcia socjote-rapeutyczne i psychoeduka-cyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych oraz zajęcia artystyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych.
Ponadto w szkole podstawowej w Żydowie realizowane będą zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, specjalistyczne zajęcia terapeutyczne ( hippoterapia ), zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych tj. nauka pływania, zajęcia informatyczne oraz zajęcia z języka angielskiego.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?