– Uważam, że fakt, że udało nam się zaprosić finalistki do ośrodka wypoczynkowego w naszym Skorzęcinie, jest bardzo ważny. Niewątpliwie jest to doskonała promocja tego miejsca – podkreśla Krzysztof Szkudlarek, burmistrz Wit-kowa. – Oczywiście to miejsce jest już dość znane. Jednak my chcemy, aby stało się jeszcze bardziej popularne. Myślę, że pomogą nam w tym pretendentki do tytułu najpiękniejszej Polki. Panie przyznały, że są u nas po raz pierwszy. Ja mam nadzieję, że nie ostatni, tym bardziej że w sposób pozytywny wypowiadały się o tym miejscu – stwierdził K. Szkudlarek.
Promocja Skorzęcina jest dla gminy Witkowo ważna i tamtejszy magistrat sporo w niego inwestuje. Tylko w tym roku wykonano tam inwestycje na kwotę 3 mln. 700 tys. Gminie udało się pozyskać prawie 2 miliony dotacji z UE. Dzięki tym środkom między innymi przebudowano obiekty sportowe, wykonano remont mola, zamontowano nowe ławki, założono sztuczną nawierzchnię na boiska do piłki nożnej, koszykówki oraz dwóch kortów tenisowych. Poprzez to przedsięwzięcie możliwe było również zwiększenie liczby miejsc pracy na terenie ośrodka. Obecnie trwa kolejny etap rewitalizacji ośrodka – przebudowa kolejnych obiektów sportowych, rekreacyjnych oraz turystycznych. Według wstępnych założeń jego koszt wyniesie prawie 5 milionów złotych. Gmina na ten cel pozyskała przeszło 2 mln 600 tys. zł dotacji.
Aby jednak wszystkie te działania były zasadne, Sko-rzęcin musi tętnić życiem, musi przyciągać turystów, nie tylko z Wielkopolski. Zdaniem burmistrza Szkudlarka, takie imprezy się do tego przyczyniają. Przyznaje, że już teraz jest pomysł, aby podobną imprezę zorganizować w ośrodku w przyszłym roku.
Podobnego zdania jest Jolanta Mieczkowska, właścicielka jednej z restauracji w Skorzęcinie, przewodnicząca jury w konkursie Miss Skorzęcina.
– Ten ośrodek zasługuje naprawdę na dobrą reklamę oraz promocję. Myślę, że już sam fakt, że finalistki Miss Polski przyjechały tutaj, aby wziąć udział w naszym konkursie, jest bardzo znaczący. Nie oszukujmy się – tuż przed galą finałową dziewczyny są bardzo zajęte i nie jest prostą sprawą uzyskać zgodę na ich przyjazd – tłumaczy.
Katarzyna Kaszlewicz, szefowa ds. spraw marketingu hoteli uzdrowiskowych st. George, które współpracują przy organizowaniu konkursów, nie wyklucza, że w Skorzęcinie pojawią się kolejne kandydatki.
– Faktem jest, że dziewczynom podobał się ośrodek – przyznaje.
Potwierdza to Miss Skorzęcina Jowita Basińska.
– Jestem bardzo usatysfakcjonowana tą nagrodą. Bardzo mi się spodobało to miejsce, dlatego też będę namawiać wszystkich, aby przyjechali do Skorzęcina, który moim zdaniem ma swój niepowtarzalny urok – zapewnia.
Strefa Biznesu: Plantatorzy ostrzegają - owoce w tym roku będą droższe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?