W ramach kampanii Start przygotował cztery spoty filmowe (mechanik, kierownik, żużlowiec i kibicka). - Krótkie historie, zamknięte w czterech spotach ukazują wieloletnią miłość do speedway'a, jaka drzemie w naszych najstarszych kibicach. Być może obudzą one w starszych kibicach wspomnienia, dzięki którym ponownie zaczną przychodzić na stadion, albo młodzież zachęci starszych domowników do przeżywania wspólnych emocji - dodaje.
Spoty powstały przy współpracy klubu z firmą WIPI z Warszawy.
Na razie spoty są dostępne wyłącznie w Internecie, ale wkrótce mają trafić na ekrany telewizorów, tak aby obejrzała je jak najliczniejsza rzesza kibiców. Niewykluczone, że zostaną udostępnione jeszcze w innych miejscach. Wszystko po to, aby zachęcić do przychodzenia na stadion jak największą liczbę fanów seniorów. - Zależy nam na tym, aby na nasz stadion przychodziły całe rodziny i spędzały czas dzieląc wspólną pasję i tworząc niezapomniane widowiska sportowe - przekonuje Śliwiński.
Dodajmy, że kibice seniorzy (emeryci i renciści) są uprawnieni do biletów ulgowych.
MECZ Z PERSPEKTYWY PSA. Wizyta psów z Fundacji Labrador
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?